HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Bányai Blanka: Egy meglepő eredmény

2017.05.04. 13:33 Péterfy

Még áprilisban voltam a Bendegúz nevű verseny megyei döntőjén irodalomból Zalaegerszegen. Elég nehéz volt, 6. osztályba illő feladatokkal is találkoztam. Csalódottan léptem ki abból a teremből, ahol írtuk a versenylapot, és úgy gondoltam, legalább csak 41. lehetek. Később anya a konyhába futott és azt mondta:

-Blanka! 1. helyezett lettél!

Nem hittem a fülemnek! Először azt gondoltam, valaki megbolondította az eredménylistát, de nem! Május elején meg kaptam egy egész dobozt, benne két regénnyel, egy aranyéremmel és egy emlékkönyvvel! (Az éremnek örültem a legjobban, mert életem első érme arany volt) Büszke voltam magamra, és úgy gondoltam, nem a tanév, hanem életem legemlékezetesebb eseménye volt ez.

 

erem.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2412479625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása