HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tavaszi szünet-húsvét után...

2013.04.08. 14:48 Péterfy

A tavaszi szünet nekem jól telt. Az elején igazán nem történt semmi, rossz idő volt. Az viszont jó volt, hogy a nagynénimék megjöttek Németországból.Húsvétra csokit és pénzt kaptam. Most telefonra gyűjtök. Azért jó a telefon, mert például nyaraláskor elővehetem és játszhatok rajta, ha nincs semmi program. Húsvét hétfőn ellátogattunk a Tapolcai- tavasbarlangba. Ott elmesélték a barlang történetét. Nekem jól telt a tavaszi szünetem.

Lendvai Kristóf 4.b

A húsvét a legjobb ünnep a világon: sok süteményt és húst készítettünk. A húsvéti ajándékom egy szájharmonika volt. A húsvét után egy héttel már megtanultam a Boci, boci tarkát.Nekem jól telt a húsvétom.

Major Bence 3.b

Csütörtökön kimentem a mamámhoz Becsehelyre. A papától egy nyulat kaptam ajándékba, a testvéremtől sok pénzt. De ezt egyből el is költöttem édességekre. Öt nap alatt tudtam csak elfogyasztani. A mamánál sok lányt meglocsoltam. Nagyon jól telt a szünet!

Bálint Marcell 4.a

Az iskolában tavaszi szünet volt, egy hétig tartott. Én jól éreztem magam. Két napig a mamánál voltam, utána otthon ünnepeltük a húsvétot. Jól telt a húsvét és a szünet.

Sánta Fanni 3.b

A szünet hat napos volt. Én jól éreztem magam, a húsvétom is jól telt. Sok mindent kaptam: pénzt, csokit, ruhákat. Nektek milyen volt a szünetetek?

Kotnyek Gabi 3.b

A tavaszi szünetben átmentem a barátomhoz játszani, gépeztünk. Másnap a mamámnál voltam, ott tévéztem és rajzoltam.Otthon sokat játszottam, társasoztam, pókereztem apukámmal. Másnap jött a nyuszi, sok mindent kaptam tőle. Nagyon jól telt a tavaszi szünet.

Bedike Márk 4.a

Múlt héten volt atavaszi szünet, már nagyon vártam a vasárnapot, mert akkor volt húsvét. Anyukámtól kaptam egy Óceán mániát és matricákat, apukámtól tolltartót és sok csokit.A legjobban a kirakónak örültem! Remélem a ti húsvétotok is jól telt!

Papp Vivien 3.b

A tavaszi szünetben először apukám elvitt két napra, aki előtte homokzsákokat pakolt a Principális csatornánál, mert kiöntött, és elárasztotta a kerteket Kiskanizsán. Utána a mamánál voltam Zalaegerszegen a kórházban, majd Palinban az unokatestvéremnél.Nekem tetszett ez a tavaszi szünet.

Radics Péter 4.a

Pénteken apa kivitt a mamához, aki nagyon sok finom sütit csinált. Sok ajándékot, csokit kaptam húsvétra.

Remélem nektek is jól telt a húsvét!

Tóth Afrodité 3.b

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr785210833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása