HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Állatkertben voltunk

2013.05.15. 07:19 Péterfy

Vasárnap Veszprémben voltunk az állatkertben. Elsőként az őzikéket néztük meg. Nagyon szépek voltak. Én azon csodálkoztam, hogy a hím szarvasnak szőrös az agancsa. Utána a kígyókhoz mentünk, sokfélét láttunk. Egy pitontól kirázott a hideg, 5 méter hosszú és 10 cm vastag volt! A zsiráfoknál meglepődtem, mert a fa kérgét ették. Láttam egy olyan zebrát, amelyik ki akart szabadulni, majd a baglyokat néztük meg. Nehezen tudtuk lefényképezni őket! Sok más állattal is megismerkedtem. Nagyon jól éreztem magam, remélem jövőre is elmegyünk!

Bedike Márk 4.a

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr755300967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása