HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

A zánkai kirándulás

2013.09.24. 22:12 Péterfy

      Szeptemberben  osztályunk Zánkán táborozott, amelyet  az Erzsébet-tábor „Őszi kirándulás” pályázatán nyertünk.  Évfolyamtársaink közül  négy lány csatlakozott hozzánk.
        2013. szeptember  12-én  indultunk Zánkára, és 14-én érkeztünk  vissza Kanizsára. Az út hosszú ideig tartott, mert volt előttünk egy baleset. Mikor megérkeztünk Zánkára, kicsit bonyolult volt a helyzet, hogy melyik házat és szobát kapjuk. A mi házunk neve: Szörnyeteg Lajos volt. 11 lány és 8 fiú foglalta el szállását. Mivel a szobák 10 ágyasak voltak, ezért 2 lány átment egy külön szobába. Így összesen 4 szobát foglaltunk el, mert Marika néni, az osztályfőnökünk, és Zsuzsa néni a kísérő tanár is foglalt egy szobát. Amikor bementünk a szobánkba mindenki kiválasztotta  a maga ágyát, és felhuzatoltunk. Később elmentünk ebédelni . Ebéd után körül lehetett nézni a tábor területén. Felfedeztünk  egy kis boltot,mellette pedig egy ajándékboltot, ahol sok érdekes apróság közül választhattunk . Amikor visszamentünk a házakhoz, kaptunk egy kis szabadidőt, majd kellemes őszi időben  lesétáltunk a Balaton partjára. Birtokba vettünk  egy játszóteret  is. A part mellett, a vízen volt egy rozoga stég, amin balszerencsémre jól elcsúsztam. Csurom  víz lettem. Utána leültünk egy asztalhoz, és egy fadarabbal üvegeztünk. Vacsora után visszamentünk a szálláshelyünkre.  Csütörtökön volt Marika néni névnapja. Az Eszti hozott ajándékot, én pedig megkínáltam az alkoholmentes Grapefruitos sörömből.Ízlett neki :). Este  beszélgettünk még egy kicsit, majd aludtunk. Pénteken túráztunk a Szentantalfán található  Szent Balázs templomhoz. Túravezetőnk irányításával hamar feljutottunk a hegyre. Gyönyörű kilátás tárult elénk! A Balaton a vitorlásokkal, Hegyestű, Badacsony…  A templom előtt volt egy fügefa, melynek  megkóstoltuk termését. Nekem nem nagyon nyerte el a tetszésemet. Készítettünk  osztályképet, és  a lányokkal külön is fényképezkedtünk. A túráról visszatérve ebédelni mentünk. Hatalmas és ízletes adagokat tálaltak. Aki megebédelt,  egyedül mehetett vissza a házakhoz. A délután egy részét ismét a Balaton partján töltöttük, sőt a bátrabbak belegázolhattak  a vízbe is. Este elmentünk egy koncertre. Hát… el lehetett viselni, de nem nagyon tetszett. A közönség egy része el is ment. A koncert után az erdőn keresztül sétáltunk  szállásunkhoz.  Átjöttek a fiúk üvegezni, de nem sokáig maradtak, mert mindig valamin megsértődtek. Mi  sem maradtunk fenn sokáig. Másnap, szombat reggel korán kellett kelni, lehúztuk az ágyneműt, és  kitakarítottunk. Az ebédlőben  megreggeliztünk, és megkaptuk az útra való elemózsiát.  11 óra körül csomagjainkkal   kimentünk a buszmegállóba. Kb. 5-10 percet várakozás után megérkezett  a busz. Mindenki elhelyezte a táskáját, és elfoglaltuk a helyünket. Hazafelé is az Eszti mellett ültem. A fáradtságtól  mindenki nagyon csendes volt. Az Eszti Keszthelyen szállt le, mert ott várták a szülei. A hátralévő  másfél órában  Linett ült mellettem. Ő békésen hallgatta zenéjét, én pedig  aludtam. Pontosan 14:27 perckor érkeztünk meg. Mindenki megfogta a maga motyóját, és leszállt a buszról.  Linettel  megköszöntük Zsuzsa néninek, hogy elkísért minket a kirándulásra.

       Az én részemről nagyon tetszett a táborozás. Bármikor elmennék még egyszer ilyen jó társasággal.:)

Németh Edit Vivien 6.b

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr535532269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása