HTML

Címkék

Nagy Zsombor: Nyári élményem

2018.09.18. 16:56 Péterfy

Ez a nyár nekem különösen tetszett. Június végén a nagyszüleimmel a fenyvesi nyaralónkba indultunk. Sokat fürödtünk a Balatonban, szórakoztunk, néztünk vonatokat a megállónál, és cirógattuk Winstont, a ˝balatoni cicánkat˝. A barátommal, Dáviddal sok időt töltöttünk együtt. A szüleimmel gyakran kirándultunk. Voltunk Badacsonyban, felmentünk a hegyre a Rózsa-kőhöz Jeeppel, gyönyörű volt odafent a panoráma. Voltunk a hajókikötőben is. Hazafelé bementünk a Balatonmáriafürdőn élő ˝balatoni mamáékhoz˝ vacsorázni. Még utána sokszor voltunk a Balatonon. Esős időben beültünk a tetős teraszra, én vagy rajzoltam vagy olvastam. Gyorsan eljött a nyár közepe. Voltunk vasútmodell-kiállításon a balatonfüredi állomáson.  A kiállítás szuper volt! A Múzeumok éjszakáját Keszthelyen töltöttük. Meglátogattuk a Vasútmodell-múzeumot, a Bogármúzeumot és a Festetics-kastélyt. Közben találkoztunk a keresztszülőkkel, és velük jártuk tovább a múzeumokat. Voltunk a Tihanyi Levendulafesztiválon is. Körbenéztünk az árusoknál, sétáltunk lent a tónál és az apátságnál is. Egyszer utaztunk a fenyvesi kisvasúton Somogyszentpálig. Egyik délután grilleztünk a családdal a Balatonon. Mindenkinek ízlettek az ételek. Winstonnak is adtunk belőle, de ő túl  csípősnek találta, de azért megette. És jött az augusztus, az utolsó hónap a nyárban. Bulgáriába készülődtünk: 17-én indultunk. Gyűjtőbusszal elmentünk Szegedig, ott átszálltunk egy másikra, amivel egészen a szálloda kapujáig mentünk. Hajnali 4 órakor értünk oda, de csak délután 2 órakor kaptuk meg a szobát. Addig a recepción ültünk, én még aludtam is egy jót. Egy tengerre néző apartmanban szálltunk meg. A mamáék a 6. emeleten kaptak szobát a Hotel Burgas Beach medencéjére néző erkéllyel. A mi szállodánk közvetlen a tengerparton, a naposparti Golden Rainbow volt. Medence, kaktuszkert az udvarban, vízi bár tartozott a szállodához. Az all inclusive bárban lehetett italt kérni, az étkezőben annyit ehettünk, ihattunk amennyit csak akartunk. Sokat voltunk a tengerparton, fürödtünk, kagylókat kerestünk. Egy hétig tartott a nyaralás. Hazafelé, amikor visszaértünk a határhoz sokat kellett volna várni, ezért gyalog jöttünk át a magyar oldalon lévő buszhoz. A bulgáriai nyaralás nagyon tetszett nekem. Augusztus végén még grilleztünk egyet a Balatonon. Szeptember elsején kezdődött az iskola, amit azért egy kicsit már vártam. Nagyon jól telt el ez a nyár, jól éreztem magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.