HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Bányai Blanka: Bolyhos

2018.10.08. 20:33 Péterfy

blanka_1.jpgEmlékszem, 7 éves voltam, és állandóan az eltűnt cicámon, Labdán járt az eszem. El voltam keseredve, hogy nem jött vissza lassan egy éve, hiszen a húga még korábban ott hagyott minket. Akkor készültem ki teljesen, mikor volt egy álmom, amiben Labda hazatért. Ekkor határozták el a szüleim, hogy kaphatok egy kiscicát. A nyolcadik szülinapomra érkezik haza ajándékként. Vártam és vártam a pici jószágot, közben kétszer is elmentem megnézni a választékot. Volt kettő kisfiú és egy kislány. Ahogy közeledett a július 12, egyre izgatottabb lettem. Szerencsémre végre eljött a várva-várt pillanat. Újra meglátogattuk a kiscicákat. Éppen azt néztem, melyiket szeretném hazavinni, mikor a két félős szőrgombóc mögül előbújt egy harmadik, és bátran felém lépdelt. Kiválasztott. A szüleim kérdezték, hogy "Biztos őt szeretnéd?", meg "Hiszen ő egy kisfiú, biztos megfelel?". Egy macskával alapból nem tudnék ellenkezni, hát még egy kölyökkel, aki bátran elém lépett! Így őt vittük haza, lefürdettük, majd törölközőbe pólyáltuk. Úgy nézett ki mint egy mélyen alvó, szőrös kisbaba. És ahogy a karjaimban tartottam gyönyörködve, már tudtam is a nevét: Bolyhos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr5514289989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása