HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Elsőáldozó lettem...

2013.05.15. 06:52 Péterfy

Az elsőáldozást én nagyon vártam, és most bekövetkezett. Délután 2 órára kellett odaérni a fényképezésre, majd megkezdődött a mise. A mise végén megkaptuk Jézus Krisztus testét, vagyis az ostyát. A végén a Plébánián tele ettük magunkat süteménnyel. Én nagyon jól éreztem magam az elsőáldozáson. Remélem, hogy ez az emlék örökre megmarad.( Major Bence 3.b)

Szombaton elmentem a Felső templomba, hogy meglegyen az első gyónásom.Én voltam a sorban a 6. Mikor rám került a sor nagyon féltem. Bementem.Meggyóntam a bűneimet.Kimentem, előre sétáltam és leültem a Fanni mellé. Fanni a legjobb barátom. Aztán elpróbáltuk az elsőáldozást. Utána hazamentem.Vasárnap volt az elsőáldozás.Ott megkaptam az első ostyát, nem volt valami különös, mert vízből és lisztből készült. Majd jöhetett az agapé, ami a Plébánián volt. Sokat ettem a Fannival. Jó volt ez a hétvége. (Kotnyek Gabriella 3.b)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr185300943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása