HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nagy Zsombor: Ismét online tanulás

2021.05.10. 22:03 Péterfy

   2021. március 8-tól ismét online folytattuk a tanulást, pont, mint 7. osztályban. Azonban most már ismertük ezt a rendszert, sokkal felkészültebben tudtunk leülni a számítógép elé.

   Amikor megtudtam, hogy következő héttől már nem jöhetünk az iskolába, vegyes érzelmek voltak bennem a dolog hallatán. Egyrészt örültem, hogy ismét otthonról tanulhatunk, nem kell majd korán felkelni, és az otthoni környezetben tanulni is kellemesebb lesz majd. Viszont mivel nekem ez az utolsó évem ebben az iskolában, kicsit féltem, hogy többé már nem is jöhetek vissza. Márpedig az utolsó hetekben jó lenne elbúcsúzni a tanároktól, az osztálytársaktól, meg persze az iskolától, hiszen 8 évet töltöttem itt. Akármennyire is nem nagy élmény iskolába járni, azért ennyi idő alatt megszerettem, megszoktam ezt az épületet, sok emléket, élményt szereztem itt. Szerencsére május 10-től ismét elkezdődött a jelenléti oktatás, örültem is neki, hiszen először április 19-ére ígérték, hogy újra visszajöhetünk, de meghosszabbították a karantént. Az online oktatást is szerettem, de most már sokkal szebb az időjárás, süt a nap, meleg van, így nem lett volna kellemes otthon, a számítógép előtt ülni. Én nem voltam egész nap a négy fal között így sem, a tanórák után sokszor elmentem biciklizni, a Csónakázó-tóhoz, a belvárosba, illetve a Balatonnál is voltam párszor. Ilyen szép idő mellett lehetetlen a lakásban ülni, meg egészségesebb is egy kis mozgás a szabadban.

   Összességében én örülök, hogy visszajöhettünk a suliba, így még van pár hét arra, hogy alaposan elbúcsúzzak ettől az iskolától.2digitalisoktatasss.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr3416528646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2021.05.11. 22:23:44

Sok sikert neked és osztálytársaidnak jövőre szakközépben vagy gimnáziumban! És köszönet a remek bejegyzésekért. Élmény volt olvasni.
süti beállítások módosítása