HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nyári élmények

2013.10.02. 22:55 Péterfy

Nyári élményeim

 Nyáron fürödtem a Balatonban. Ugráltam a stégről és tanultam úszni is. Elmentem a barátomhoz és barbiztunk.

     Aki szeretne úszni, az menjen a Balatonba úszni, ingyen van!

Mercz Lilla 3.b

 Nyáron voltam bokszolni. Volt már meccsem is, arany érmet kaptam. Aki szereti a bokszot, az iratkozzon be, tapasztalja meg!

Kovács Petra 3.b

 Nagyon jó volt ez a nyár! Sok helyen voltam: a Balatonon, a tengeren…Ha még nem voltál a tengeren, remélem egyszer eljutsz oda, mert nagyon szép hely!

Lengyel Eszter 3.b

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr385548416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása