HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

A zánkai kirándulás

2014.09.24. 14:41 Péterfy

zánka1.jpg

Csütörtökön az osztállyal elmentünk három napra a zánkai táborba. Első nap hajón utaztunk. A hajó neve Tátika volt. Második nap megnéztük a harci gépeket és kirándultunk a parkban.Este bátorság próbán voltunk. Harmadik nap hazafelé megnéztük a Kinizsi-várat. Hazafelé egy negyedikes lány mellé ültem. Barátnők lettünk.Amikor hazaértünk, anyukám nagyon örült mikor meglátott. Apukám és a testvérem is örült. Alig vártam, hogy hazaérjünk!

Jó volt a kirándulás, de otthon lenni még jobb!

Horváth Anna 3.b

Pénteken késő este a tábor népdalkoncertre ment.Már nagyon sötét volt.Elég rossz bőrben voltam, azt hittem, farkasok támadnak ránk. A sötétben olyanok voltak a kocsik, mintha szörnyek lettek volna. Azt gondoltam, jobb egy mezőn építeni egy települést, mint egy erdő közepén.Alig vártam, hogy végre visszaérjünk a szállásra! De legjobban a másnapot vártam, mert akkor néztük meg a Kinizsi -várat. Utána elmentünk egy parkba, ahol megehettük az úti csomagot, amit a táborban kaptunk.Egy órát még játszhattunk, majd mentünk haza, Remekül éreztem magam.

Bányai Blanka 3.b

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr776727531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása