HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

"Mondd, szereted az állatokat?"-negyedikesek írták

2018.10.08. 20:16 Péterfy

12185048_10153264293331267_4881578231427868174_o.jpg

Horváth Zoé: BUKSI

Én nagyon szeretem a kutyákat! Főleg a spánielt, mert nagyon kis aranyos kutyus. Sajnos vannak olyan emberek, akik nem veszik figyelembe a kutyuskákat.

Szerintem a legokosabb kutya a németjuhász. Nekem volt egy, és nagyon eszes volt. Szerette a kerekeket, főleg a talicskáét. Csakhogy eljött a nap, amikor elköltöztünk. Szegényt nem tudtuk elvinni magunkkal a panelba. Elajándékoztuk Buksit egy kedves ismerősünknek. Nagyon hiányoltam Buksit, egy hét múlva elmentem hozzá. Láttam, hogy szépen gondját viselik.

Azóta nyugodt vagyok, hogy Buksi jó helyen van.

Horváth Lara: ÁLLATORVOS SZERETNÉK LENNI

Már nagyon régóta szerettem volna egy kiskutyát.

            Egy nap, amikor hazaértem az iskolából anyukámék azt mondták, hogy elmegyünk mosógépet venni. Amikor odaértünk, megláttam a kiskutyákat, de akkor még nem tudtam, hogy miért vannak ott. Ezután anyukám elmondta, hogy kapok egy kutyust, és sikítoztam örömömben. A kiskutyámnak Jenny lett a neve.

            Mikor még három éves voltam, akkor voltak tengerimalacaim. Úgy hívták őket, hogy Bogyó és Babóca. A testvérem kapott papagájokat. Kitti és Karcsi nagyon aranyosak. Néha kiengedjük őket és olyankor sokat repkednek.       Többször voltam már lovagolni is, remélem lesz egy kis pónim, és még több állatot szeretnék.

Ha felnőtt leszek állatorvos szeretnék lenni, hogy segíthessek a beteg állatokon.

Sárecz Boglárka: A CIRKUSZI VILÁG

Sokat jártunk anyával cirkuszba. Az utóbbi időben rájöttem, hogy az állatokkal nem úgy bánnak, mint ahogy gondoltam. Többször láttam, hallottam csúnya dolgokat.

            Állítólag úgy tanítják őket, hogy az nekik fáj, és fárasztó számukra. Beöltöztetik például a majmokat, ami a nézőknek vicces, ők viszont szenvednek benne. Zavarja őket a mozgásban, ruha nélkül jobban éreznék magukat.

            Nagyobb állatoknak (elefánt, oroszlán, tigris) kicsi és kevés helyük van mozogni. Az igazi lakóhelyükön sokkal tágasabb a tér. A cirkuszban jutalomfalatokkal ösztönzik a feladat végrehajtására az állatokat.

            Sajnálom, hogy be vannak zárva, rengeteg helyre cipelik őket, mégis megnevettetik és szórakoztatják a nézőket. Pedig biztos másra vágynának ezek az aranyos állatok és nem ezt érdemelnék.

           

Halász Bianka: SZERETEM AZ ÁLLATOKAT

            Nekem van kettő kutyám is! Az egyiket úgy hívják, hogy Pici, a másikat úgy, hogy Molli. Nagyon szeretem őket!

            Picit is és Mollit is anyukámék találták. Molli be van tanítva, Pici nem, de én megtanítottam pacsizni. Minden nap játszom velük, és megfésülöm őket a praktikus fésűvel, amibe nem ragad bele a szőrük.

            Ha felnőtt leszek, építek egy kutyamenhelyet és kutyakonzervet meg még sok más ennivalót viszek majd az állatoknak. Később megmentem az elkóborolt kutyákat, macskákat, és ha van gazdájuk, visszaviszem őket. Ha nincs gazdájuk, akkor ingyen odaadom valakinek, vagy megtartom őket.

             Talán szabadon is engedném, mert az állatkertben is sajnálom az állatokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2514289893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása