HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nagy Zsombor: Az én őszi szünetem

2018.11.13. 14:20 Péterfy

Az őszi szünet elteltével újra elkezdődött az iskola, viszont jó események előzték meg a szünetben. Ezekről fogok most írni.

Voltunk a Csónakázó – tónál és a mellette lévő erdőben. Sok érdekes gombát láttunk. Mint ahogy elterveztük, elmentünk a Balatonra, voltunk a mamáéknál, felkutattam a műhely legmélyebb zugait, a nyaralóhoz is kimentünk. Felmentünk a fonyódi hegyre, kíváncsiak voltunk az őszi balatoni panorámára. Nagyon magasan voltunk, szerencsére nem volt köd, látni lehetett a magyar tengert. Sok nyaralni vágyó ember jön ide nyáron, most viszont természetesen kevesebben voltak, hiszen ősz van. De ősszel is rejteget a Balaton és környéke szépségeket. Elmentünk a fonyódi kikötőbe, és útba ejtettük a nekem kihagyhatatlan úti célt, a fonyódi vasútállomást. Majd visszafelé bementük a máriai temetőbe, hiszen Mindenszentek volt a következő nap. Utána mentünk vissza a ˝balatoni mamáékhoz˝. Tőlük elmentünk vissza a nyaralóhoz, Winston is megjött. A kanizsai mamáék kint maradtak a villánál. Mi hazamentünk,és másnap, -mint már írtam- jött a Mindenszentek. Öt óra körül elindultunk a Köztemetőbe a szüleimmel és a mamáékkal. A temetőben kicsit nehéz volt a közlekedés, mivel sötét volt, nem volt betonozott út, és ráadásul sok ember is volt. Máskor nincsenek sokan, most csak az ünnep miatt volt tömeg. Vittünk mécseseket, melyeket meg is gyújtottunk. Virágot is vittünk a sírokra, viszont én a legjobban a teljes sötétedést vártam, hogy láthassam a mécsesek gyönyörű világítását, ugyanis akkor a legszebbek. Nagyon tetszett az az este. A többi nap otthon voltunk, én néha elmentem a mamáékat meglátogatni.

  Jó volt egy kis szünetet tartani az iskolában, hiszen tanév eleje óta sok újat tanultunk. De azért egy kicsit vártam az iskolát. Nagyon jól telt az őszi szünetem, remélem mások is így vannak ezzel. Most pedig várhatjuk a téli szünetet!

dscn4784abc.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr7614370055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása