HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nagy Zsombor: Színházban jártunk

2018.12.17. 06:04 Péterfy

   Az idei tanévben három színházi előadást tekintenek meg iskolánk tanulói, köztük a 6/a osztály, melynek én is tagja vagyok. Idén a Kis herceg, A kis gyufaáruslány, és a Valahol Európában című előadásokat nézzük meg.

A kis gyufaáruslány, ami Andersen műve, megható, de rövid történet.  Az előadás kicsit félreérthető volt (legalábbis nekem), mivel amikor meghalt a kislány, én azt hittem, hogy elaludt. De aztán otthon elolvastam a mesét, és igazán így értettem meg a történet lényegét. Az eredeti mese se hosszú, ezért az előadás nagy részét énekléssel, és táncolással töltötték ki. Sajnos, nem volt ez egy vidám előadás, de nagyon szép volt, és el kell fogadnunk, hogy az élet nem csak jó dolgokról szól, és a szomorú történetek is adnak nekünk nagy élményeket. Mindezektől eltekintve tetszett az előadás,amit a Honvéd Kaszinó Városi Színpad adott elő, és már nagyon várom a következőt, mert minden alkalommal egyre gazdagabbak leszünk lélekben.

 Én személy szerint nagyon örülök ezeknek a színházi délutánoknak, mert egyik kedvenc tantárgyam a magyar, és egy-egy ilyen előadás után sokáig hatása alatt állok a látottaknak.

kis_gyufa.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr4114493446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása