HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Bányai Blanka: Nem esett messze az alma a fájától

2019.04.02. 14:11 Péterfy

A családom és én

Sokban hasonlítok a családomra, de a legtöbb hasonlóságot köztünk csak mostanában vettem észre. Kiskoromban már tudtam jól, hogy apukám barna szemét és anyukám kerek arcát örököltem. Viszont akkor nem fedeztem még fel más hasonló tulajdonságot. Majd nőttem, és rájöttem, hogy pont olyan humorom van, mint apának. Néha egy csomó vicces képet letöltök, és azokon együtt nevetünk, anya pedig mosolyogva csóválja a fejét. Anyától a szorgalmat örököltem át, bár néha már kétségbeesetten keresek kifogásokat a sok feladat kikerülésére, hogy lustálkodhassak. Ami mindhármunkban közös, hogy okosak vagyunk, és ha használjuk az eszünket, igenis, meg tudjuk oldani a problémáink többségét. Apai ágról öröklődik, hogy jól tudok rajzolni. Az apai nagymamámtól egy kis türelmetlenség szállt át. Hát igen, nem esett messze az alma a fájától.

csalad.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2814734057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titti49 2019.04.02. 18:45:26

Ügyes vagy ! <3 :)
süti beállítások módosítása