HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Horváth Anna:Így telt a nyári szünetem

2019.09.12. 21:52 Péterfy

Emlékszem, suli vége felé már igazán vártam a nyári szünetet. A két és fél hónap tanulás nélkül nagyon csábítónak hangzott.

Az évzáró utáni heteket otthon töltöttem. Főleg olvasással és sorozatnézéssel ütöttem el az időt. Bevallom, jól esett egy kis egyedüllét. Júliusban két hetet az unokatestvéreimmel nyaraltam a mamámnál Kiskanizsán. Néha megpróbáltuk megcsillogtatni a főzőtudományunkat is kisebb-nagyobb sikerrel. Moziba és strandra is ellátogattunk. A vakációból megmaradt időmet Zalatárnokon, a másik mamámmal töltöttem. Eleinte ketten voltunk, de később a család többi tagja is csatlakozott. Az egyik legérdekesebb élményem az volt, amikor a konyhaablakból szemközt néztem egy rókával. Azonban ez a pillanat nem tartott sokáig, mivel a szomszéd kutyák azonnal kiszimatolták a ravaszdit.  Ha már az állatoknál tartunk, több cicát is megpróbáltam megszelidíteni ott, Zalatárnokon. Dühítő, hogy az emberek mennyi házi kedvenctől szabadulnak meg a falu végén, csak azért, mert túl nagyra nőtt, esetleg megunták. Sajnos ezek közül az állatok közül kevesen maradnak életben. Amikor csak tudtam, raktam ki nekik minden nap egy kis tejet. Igaz, hogy megsimogatni nem engedték meg magukat, viszont már nem riadtak meg, ha egy kicsit közelebbről fürkésztem őket. Esténként kiültünk a teraszra és hallgattuk a természetet. A tücskök ciripelését és a baglyok huhogását minden éjjel lehetett hallani, azonban augusztus végén megkezdődött a szarvasbőgés is. Fájó szívvel jöttem haza, azonban az évnyitó előtti napon elmentünk Keszthelyre strandolni. Jó volt még egy kicsit szórakozni suli előtt.

Összességében fantasztikusan telt a nyári szünetem. Most a tanítás második hetében már alig várom, hogy nyár legyen.  

cic.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr3915069458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása