HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Herczeg Szimonetta: Felsős lettem

2019.10.09. 11:30 Péterfy

Az elején nem tetszett a felső tagozat, de mostanra megkedveltem.

Sok tanár tanít bennünket, szerintem kedvesek. Gyorsabban mennek az órák, mint alsóban. Nekem az is tetszik, hogy haza lehet menni ebéd után. Szebb az osztályunk is. Zoli bácsi kedvesebb, mint gondoltuk, rengeteg ötöst ad. Kedvenc tantárgyam az irodalom, mert jó a tananyag.

Nekem tetszik a felső tagozat, jól érzem itt magam.

oodik.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr1415213054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása