HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tökfesztiválon jártunk 2.

2019.10.09. 08:07 Péterfy

tok7.jpg

Egy busznyi gyerek elmehetett az Őrségi Tökfesztiválra.

Hosszú volt az út, de végül oda is értünk. Evés után vásárolni indultunk. Később túrázni mentünk, megnéztük a vadlovakat. A  szabadtéri néprajzi múzeumban láttunk egy füstösházat is. Pajtaszínház is volt, de nekem nem tetszett, az eső elől vonultam be.

Hazafelé még Szlovéniába is átmentünk. Jól éreztem magam, a kirándulás szuper volt!

Vincze Kevin 4.b

tok5.jpg

A Tökfesztiválon nekem a túra tetszett a legjobban.

Voltak vadlovak és bölények is. Láttam egy kis bölényt, amelyik éppen beteg volt, amikor mi ott voltunk. Egy bácsi bemutatott egy bölényfej csontvázat is. Elég éles foga van! A bölények féltek a vadlovaktól, kergették egymást. Vajon most már nem félnek egymástól?

Remélem jövőre is elmehetek erre a kirándulásra!

Simon Dóra Sára 4.a

tok3.jpg

Szeptember 28-án elmentem az Őrségi Tökfesztiválra. Majdnem nélkülem indultak el, mert elkéstem. Még jó, hogy megvártak!

Sokat utaztunk, sajnos mellettem senki sem ült odafelé. A buszon megreggeliztünk. amikor odaértünk, akkor körülnézhettünk. Később elmentünk egy túrára, ahol vadlovakat és bölényeket láttunk. Visszafelé megnéztük a régi házakat. Gyorsan megebédeltünk, játszottunk és vásárolhattunk is. Kora délután indultunk vissza.

Nagyon jól éreztem magam, és el is fáradtam nagyon.

Jankovics Dalma 4.b

tok4.jpg

 tok9.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr5615211680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása