HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Karácsonyra várva...

2019.12.17. 08:11 Péterfy

fa3.jpg

Nálunk úgy zajlik a karácsony, hogy előtte pár nappal bevásárolunk. Anyukám főzi a vacsorát, legtöbbször hal szokott lenni. Apukámmal együtt díszítem fel a karácsonyfát, ami minden évben ugyanaz, mert nekünk műfenyőnk van. Minden évben eltörik legalább egy karácsonyfadísz! Szenteste megnézzük a tévében a Reszkessetek betörőket. A  macskánk meg mindig felmászik a fára. Nálunk ilyen a karácsony.

Herczeg Szimonetta 5.a

Nagyon szeretném, ha már karácsony lenne! Én nagy Harry Potter rajongó vagyok, ezért egy Potteres magazint szeretnék, ami már 20 éves! Az egyik videós mutatta be a vlogjában. Szeretnék még egy Harry Potter nyakláncot és egy karkötőt.Szeretnék egy másik könyvet is, amelyikkel versenyre megyünk, amire elolvassuk a könyveket, összeülünk a csapattagokkal és megoldjuk a hozzá való feladatokat.Most az Illaberek jön, utána a Fülemüle erdő titkát fogjuk olvasni. Szerintem nem kérek túl sokat, persze én is fogok ajándékozni. Elmegyünk ünnepi vacsorázni is, szóval már nagyon várom a december 24-ét!

Halász Bianka 5.a

A mi karácsonyunk mindig tele van ajándékkal. Apa kivágja a fát, míg anya vacsorát csinál. Anyával feldíszítjük a fát, hogy igazi karácsonyfa legyen. Este a fa alá dugjuk az ajándékokat, és vacsora után szépbe öltözünk. Kibontjuk a csomagokat, de néha előtte énekelünk vagy verset mondunk. Nagyon szeretem a karácsonyt!

Tóth Réka 4.b

Az én legemlékezetesebb karácsonyom 9 éves koromban volt. Kihívott minket anya a karácsonyfához. Kibontottam az ajándékot, egy TABLET volt. Nagyon örültem! Ez volt a legemlékezetesebb karácsonyom.

Nagy Dávid 4.b

Szerintem a karácsony a legszebb ünnep. Persze nem az ajándék miatt! Nálunk senki sem az a nagy karácsony-váró, csak én.Pedig szépek az ünnepek! Nekünk műfenyőnk van, régen, amikor nem műfánk volt, apukám órákig szórakozott vele. Mikor eljön a szenteste, átmegyünk a keresztanyukámékhoz, majd hazamegyünk. És ami kihagyhatatlan, az persze a Reszkessetek betörők! Én már nagyon várom a karácsonyt!

Vincze Kevin 4.b

Én már nagyon várom a karácsonyt, mert kíváncsi vagyok, hogy mit kapok a Jézuskától.Lehet, hogy pénzt, csokit, ruhát, díszt vagy társast, kirakót? Igaz, a szeretet ünnepe nem az ajándékról szól, hogy kapunk, hanem hogy adunk a rászorulóknak. Ez titok, de én a családtagjaimnak ajándékot készítek. Mindenki eljön, odaadom a meglepetést mikor körbeálljuk a karácsonyfát és énekelünk. Nagyon várom már!

Jankovics Dalma 4.b

Nagyon várom a karácsonyt! Nálunk a karácsonyi készülődés már december 1-jén elkezdődik, feldíszítjük a házat, majd  23-án a karácsonyfát.Ilyenkor bekapcsolunk nyugtató zenét, a karácsonyfa tele csillogó díszekkel. Alig várom a 25-ét, mert a karácsony első napját a mamánál fogom tölteni. A mamánál lenni karácsonykor nagyon jó, ilyenkor mindig elfáradok. A 26-át otthon töltöm, játszik a család Jengát, társasjátékot, megebédelünk és pihenünk. Egyszerűen imádom a karácsonyt!

Kodela Máté 4.b

fa_1.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9915355548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása