HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nagy Zsombor: A hobbim

2021.01.11. 16:59 Péterfy

   Minden embernek van legalább egy hobbija. Valaki sportolni szeret, valaki horgászni, minden embernek más a kedvenc időtöltése.

   Én már nagyon régóta fotózással töltöm a szabadidőm. Leginkább vonatokat szoktam fotózni, de néha buszokat, vagy a természetet is meg szoktam örökíteni. De nem vágok egyből a közepébe, kezdem az elejétől, hogyan jött az ötlet, hogy fotózzak. 2017 nyara körül megnéztem YouTube-on egy videót, ami egy vonatról készült, mi ezt úgy szoktuk hívni, hogy "spotting" videó. Nem volt benne semmi extra, megnéztem, nyomtam rá egy likeot, és tovább nem foglalkoztam vele. Viszont egész este azon gondolkodtam, hogy mi lenne ha én is csinálnék egy ilyet. Nem volt profi felszerelésem, csak egy tabletem, de megpróbáltam. Kimentem az állomásra, levideóztam egy vonatot, nem lett egy nagy csoda, hiszen tablettel nem lehet túl jó videót csinálni. A minősége miatt nem voltam túlzottan megelégedve vele, ezért inkább hagytam a dolgot. 2018 nyara előtt kaptam meg az új telefonom, aminek már egész jó kamerája volt, eszembe jutott, hogy újra meg kéne próbálnom. Az első telefonos videómat Fonyódon készítettem, szintén egy vonatról, ennek már sokkal jobb volt a minősége, így örültem, meg voltam elégedve az új telefonnal. Hazafelé menet gondolkodtam rajta, hogy az a videó amit még akkor néztem, YouTube-ra volt feltöltve, ekkor jutott eszembe, hogy én is felrakhatnám. Estére már fent volt a videó az interneten. Az pedig teljesen véletlen volt, hogy pont a születésnapomon raktam fel... Innentől megállíthatatlan voltam videózás terén. Folyamatosan készítettem a videókat, egyre több nézőt szereztem. Egész nyáron foglalkoztam ezzel, majd nyár vége felé már készítettem fotókat is a telefonommal. Arra gondoltam, hogy azokat is megoszthatnám valahol. Mivel a YouTube elsősorban videók megosztására van kitalálva, egy új helyet kellett keresnem. Egy rövid kutatás után elkészítettem az Instagram oldalamat, úgy gondoltam, az a legideálisabb hely a képeimnek. Egészen máig töltök fel oda képeket, azóta persze már lett fényképezőgépem is, szeretek eljárni fotózni, és örülök neki, hogy másoknak is tetszenek a képeim. Természetesen a videózást sem hagytam abba, de a fotózás egy fokkal jobban érdekel.

   Ez lenne a kedvenc hobbim története. Már lassan két éve csinálom, de még azóta is ugyanúgy szeretem. Remélem, később sem megy el a kedvem tőle, és tovább fejlődhetek benne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr3316384626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása