HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Pimmer Nikolett: Irány a suli!

2021.09.16. 19:16 Péterfy

  Ismét eljött az iskola ideje. Mindenki máshogy érez ezzel kapcsolatban, szeretném elmesélni az én szemszögemből.

  Nyár vége fele már töprengtem a sulin, hogy milyen jó lesz ismét találkozni a rég nem látott ismerősökkel, barátokkal és végül el is jött az évnyitó ideje. Azért egy kicsit megrémisztett annak a gondolata, hogy tudom, ez a félév nagyon sokat fog számítani a továbbtanuláshoz, de elhatároztam, igyekszem a legtöbbet kihozni a mostani és a későbbiekben szerzett tudásomból. Tehát elkezdődött az iskola, a 2. nap már boldogan keltem fel, hisz a tanév első napján az ottani beszélgetések nagyon frissítően hatottak rám, mert már rég nem találkoztam a barátaimmal személyesen. Ebben az évben van egy meglepetésünk is: jött egy új osztálytársunk. Az első nap lazább óráink voltak, megkaptuk az órarendet és a tankönyveket. Már a második héten nagyon lecsökkent az osztály létszám, hiszen futótűzként terjedt a megfázás, én is elkaptam, de szerencsére pár nap alatt kilábaltam belőle.

  Végül is szerintem nagyon jó volt az eddigi iskolai időtöltés. Remélem, nektek is eseménydúsan telt el az első pár hét!shutterstock_167557547kr.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8516691106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása