HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Jankovics Dalma interjúja Ács Boglárka tanítónővel

2022.10.02. 16:43 Péterfy

Iskolánkba a 2022/23-as tanévben több új pedagógus érkezett, köztük Ács Boglárka tanítónő is. A mai nap folyamán vele készítettem interjút, hogy jobban megismerjük őt.

1. Mikor határozta el hogy tanári pályát szeretne és miért?
Már nagyon kicsi korom óta tanár szerettem volna lenni. Az anyukám is tanár volt, és amikor csak lehetett, az iskolában voltam, és neki segítettem. Emellett tudtam, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni, mert imádom őket.

2. Hogy érzi magát iskolánkban? Milyenek a munkatársak és a diákok?
A kollégák nagy szeretettel fogadtak, vártak is, kedvesek is. A gyerekek is nagyon kedvesek és nyitottak, aminek nagyon örülök.
3. Hol tanult?
 Zalakarosban jártam általános iskolába és Nagykanizsán a Dr. Mező Ferenc Gimnáziumba jártam középiskolába.
4. Mi volt a kedvenc tantárgya?
Nagyon szerettem a magyar tantárgyat, illetve a rajz és technika órát, mert szeretek kreatívkodni.
5. Mi a kedvenc időtöltése?
Az olvasás, mert kikapcsol, mintha nem lennének gondjaim, elfeledem őket, mintha más világba járnék. Mostanában viszont erre sajnos nincs igazán időm.
6. Sportol valamit?
Jelenleg nem, de régen lovagoltam.
7. Mi a kedvenc állata?
Én nagyon kutyás vagyok, ezért az a kedvenc állatom.
8. Ön szerint a "péntek 13" a szerencse vagy a balszerencse napja?
Igazából nem tudom, mert szokott jó is és rossz is történni, de szerintem inkább balszerencsés.
Köszönöm szépen Bogi néni a rám fordított időt, jó tanítást kívánunk iskolánkban!
received_1053791468622478.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr1317945128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása