HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Réka: Nyári élményeim

2022.10.02. 15:51 Péterfy

   A nyári szünetem nem volt túl mozgalmas.

Mivel már mindkettő szülőm dolgozik, nem volt annyi program mint eddig, de azért így is jól telt. A szünet rögtön egy Csodaszarvas nevű táborral kezdődött, ahova két barátnőmmel mentem. A Balatonnál volt, sokat fürödtünk, de voltunk például a Zamárdi kalandparkban is. Miután vége lett, sokat voltam a mamámnál. Július elején voltam a legjobb barátnőm szülinapján, és a húgommal ott is aludtunk. Nem sokkal később vele mentem a Kisinas táborba. A nyár folyamán voltunk egyszer-kétszer strandon (utolsó alkalommal ráléptem egy darázsra, ami eléggé fájt), és egyszer a családdal Fonyódon, illetve Lellén is voltunk. Augusztusban volt a szülinapom, előtte viszont egy kicsit megfáztam, ami azért volt rossz, mert másnap táborba mentünk. A szülinapom jól telt, reggel volt nálunk a mamám, délután megcsináltuk a tortámat anyukámmal, este pedig megkaptam az ajándékot. Másnap mentünk a tesóimmal Erzsébet táborba, ami 5 napos, ott alvós. Az egyik Kisinas táborossal találkoztam ott, ő a bátyámmal volt egy szobában. Legtöbbet a kalandparkban voltunk és a szabari szálláson, mert sokat esett az eső. Egyik délután néhányan elmentünk túrázni, és vacsorára értünk vissza. Annyira nem voltunk éhesek, mert út közben találtunk gyümölcsöket, amiket megkóstoltunk, pl. füge, szilva, vackor, alma, szőlő, szeder, mandula. :)

   Összességében jól telt a nyaram, remélem, nektek is!

p1090737.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr7417945112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása