HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Vincze Kevin interjúja Sárdi Zoltán tanár úrral

2022.10.28. 08:37 Péterfy

Hagyománnyá vált iskolánkban, hogy az újságíró szakkör keretei között interjút készítünk intézményünk új tanáraival. Ez alkalommal az új kémia szakos pedagógusunkat, Zoli bácsit kérdeztem.
1. Tanár úr, mi a véleménye az itteni gyerekekről?
A fegyelemmel nincs probléma. Látom, hogy elfogadtak engem.
2. Volt olyan tanítványa, akit nem kedvelt?
Nem, hiszen a tanári pálya ezt nem engedi meg. Volt olyan gyerek, aki rosszul viselkedett, de másnap már nem voltam mérges.
3. Előfordult olyan kísérlete, ami nem sikerült?
Ebben az iskolában nem. Viszont első éves tanár koromban igen, ami ami szagosabb lett a kelleténél. :)
4. A kémia vagy a fizika tantárgy áll közelebb Önhöz?
A fizika, mert több benne a számolás, és szeretek fejben számolni. De a kémiát is szeretem, hiszen vegyész is vagyok.
5. Mi a kedvenc étele?
A pacalpörkölt és minden más parasztétel. :) 
Zoli bácsi, köszönöm a rám szánt idejét! További jó tanítást kívánunk iskolánkban!
20221123_085403_3.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr4417964762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása