HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Jankovics Dalma: Az én hobbim

2022.11.02. 09:37 Péterfy

    Az én sportom a lovaglás, nagyon szeretem űzni. A Bajcsa és Figyeház közötti lovardába járok. Sokan azt mondják, hogy "a lovaglás nem sport" , és hogy "ott csak a ló edzi magát". Nem értek egyet ezekkel a hozzászólókkal, mert ők nem élik át azokat a szép, fárasztó, nehéz és fájdalmas pillanatokat, melyeket mi, lovasok érzünk.

   A történetem úgy kezdődött, hogy Kittyt választottam lovamnak. Ő karamell színű, a sörénye világosabb árnyalatú. További kedvenc lovaim: Géza, ő egy póni, feketés-barnás-fehéres foltos. Latte, ő egy csikó, bár, már sokat nőtt, és a színe a kedvencem. Fehér alapú, és tejeskávé színű foltok borítják. Az új csikó sötétbarna, és nagyon kedves jószág.

   Még sokáig szeretnék lovagolni. Ti sportoltok valamit?

08aecb11314fbbbdd67c3fe3283435a7.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8917968480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása