HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Vincze Kevin: A felsős farsang

2023.02.21. 17:40 Péterfy

   Idén sok év kihagyás után ismét megrendezték az iskolai farsangi bált. Izgatottan vártam, hiszen ez volt az első felsős évem, mikor közösségi szinten valósult meg.
   Dávid barátommal érkeztem, a táncosok előadásaira sikerült odaérnünk. Az én személyes kedvencem a 6.a osztály ír tánca volt. Ezután a jelmezverseny következett. Én nem öltöztem be, mert sajnos semmi ötletem nem volt, de jó volt látni, hogy sok ötletes jelmez felvonult. Táncolni is lehetett, de ezzel a lehetőséggel sem éltem. Tombola vásár is volt, viszont tavaly vettem körülbelül tíz darabot, és nem nyertem semmit, így idén kihagytam. A sorsolás viszont így is izgalmas volt. Az tetszett a legjobban, mikor valamelyik 8. osztályos lány nyert, akkor az osztálytársai ezt hangos síkítással ünnepelték. 
   Én nagyon élveztem a farsangi mulatságot, remélem, ti is! Ezúton szeretném megköszönni diáktársaim nevében a DÖK-nek a szervezést.
d60498d9817c632f28452674a025df88.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr7218055120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása