HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Kundár-Varga Hanna: Kirándulás a Veszprémi Állatkertbe

2023.02.25. 17:19 Péterfy

    Édesapámmal a múlt hétvégén ellátogattunk a Veszprémi Állatkertbe. Ezzel az úttal egy régi álmom teljesült.
    Nagyon sok különböző állatot figyelhettünk meg közelről. Az állatsimogatóba is bemerészkedtem, amiben kecskék voltak, adtam nekik füvet és leveleket. Jóízűen el is fogyasztották. Árultak az állatkert területén fagyit is, vettem egy gombóccal. Ezenkívül egy nagyon nagy játszótér is helyett kapott. Egész délután jártuk az állatkertet, és a végén az egyik kedvenc állatomat, capybarátot pillantottam meg. Bent feküdt az árnyékban, sajnos nem közelített hozzám. Sok fényképet készítettem emlékül. Később elmentünk egy fürdőbe, vízicsúszdáztam is. Bementem a szaunába, ahol nagyon meleg volt. A nap végén még sokat játszottam a strandon, majd egy étteremben fogyasztottuk el vacsoránkat.
   Nagyon jól éreztem magam. Remélem, még máskor is ellátogatunk a helyre. Mindenkinek szívből ajánlom, aki szereti az állatokat, illetve kirándulna egy kellemeset!
unnamed_5.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2618058194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása