HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Jankovics Dalma: Így telt a nyári szünetem

2023.09.24. 09:21 Péterfy

   Az idei nyaram is nagyon mozgalmasan telt: online játékok, biciklizés, görkorcsolyázás, szepetneki mama, zeneiskolás Erzsébet-tábor és a rég nem látott angliai rokonok.

   Júniusban a legjobb barátnőimmel együtt játszottunk a Roblox nevezetű játékkal és a star stable online-nal. Később egyre több időt töltöttem a levegőn, elkezdtem kerékpárral kijárni Szepetnekre a mamához. Ott sokat görkorcsolyáztam a horgásztó felé, illetve az unokatestvéreimmel játszottunk. Alkalmanként fagyizni is elmentem Kiskanizsára. Azért nem csak szórakoztam, mert anyának sokszor segítettem a házimunkában. A júliusom is mozgalmas volt, strandoltam, festettem és rajzoltam, illetve kétszer átrendeztem a szobám. Az augusztusom tetszett a legjobban. A 4 éve nem látott, Londonban élő unokatestvéreim vendégségbe érkeztek hozzánk két és fél hétre. Elmentünk horgászni a palini horgásztóra, fürödtünk a lenti fürdőben, illetve Zalakaroson is voltunk. 21-én vonós Erzsébet-táborba mentem, így nem tudtam végig a rokonokkal lenni. 23-án viszont meglepetés-bulit szerveztek, ezért volt egy kis időm elbúcsúzni tőlük.

   Ez a nyár is gyorsan eltelt. 8. osztályosként kezdtem el az idei tanévet. Szeretnék jól teljesíteni, hogy sikeres legyen a továbbtanulásom.

61.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr5818220753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása