HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Szabó Izabella: Atlétika Diákolimpia Felkészítő Bajnokság

2023.10.08. 19:30 Péterfy

   Október 3-án, kedden ismét sportversenyre indultunk, ugyanis atlétika versenyt rendeztek a Mindenki Sportpályáján. Iskolánkból is számos tanuló részt vett a megmérettetésen.
   Reggel 8 óra után lesétáltunk a sportpályára, ahol bemelegítettünk, 9-kor pedig kezdetét vette a verseny. Az első versenyszám a 60 méteres futás volt. Futás után feliratkoztunk a kislabda hajításra. Amíg a fiúk kislabdát dobtak, addig a lányok távolt ugrottak, távolugrás után pedig visszamentünk kislabdát hajítani. Nekem 30 métert sikerült dobnom. 4x100 méteres váltóban nem indultam, de a csapattársaim dobogós helyen végeztek. A nap 600 méteres futással zárult.

   Én is megpróbáltam, de úgy tűnik, ez nem igazán az én sportom, majdnem mindenki megelőzött. Sebaj, a részvétel a fontos, ahogy mondani szokták. Ezúton is szeretném megköszönni diáktársaim nevében a felkészítést Zsófi néninek, Mónika néninek és Feri bácsinak. A szép eredményt elért tanulóknak szívből gratulálok!

fb_img_1696785876802.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr6418230481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása