HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Csilla Emese: Így telt az őszi szünetem

2023.11.16. 16:22 Péterfy

   Én is, mint minden diák, várva vártam az őszi szünetet.
   Az első napot leginkább a szabadban töltöttem, kint voltam az udvaron a macskánkkal. A következő napon a nővéremmel  bementünk a városba, körülnéztünk az üzletekben. A séta után felmentünk a mamánkhoz, és ott vártuk meg az anyukánkat. Délután kint voltam és tanultam a levegőn. Hétfőn is bementünk a városba az anyukánkkal, és később értünk haza. Kedden otthon voltunk, tanultam és rajzoltam. Ebéd után kiültünk a teraszra, később bementünk a házba, beszélgettünk és kézműveskedtünk. Szerdán majdnem egészen délig rajzoltam, délután sütöttünk anyukámmal, este pedig elmentünk a temetőbe. Elég hamar végeztünk, még felugrottunk a mamánkhoz, de hamar indultunk is. Csütörtökön felkeltem, és megetettem a macskát. Kicsit ott maradtam vele, aztán csináltam magamnak reggelit. Este elmentünk a Robinson Pizzériába a belvárosba, és a vacsorát ott költöttük el. Későn értünk haza, ezért hamar elaludtam. A pénteket és a szombatot az egyik barátnőmnél töltöttem, moziztunk, játszottunk, beszélgettünk, sőt, még sminkeltünk is. Az utolsó napon már kicsit felkészültem az iskolára. Miután összepakoltam az iskolatáskám, kedvet kaptam átrendezni a szobámat.
   Nagyon kellemesen telt a szünetem, a sok pihenés mellett sokat voltam a levegőn, minőségi időt töltöttem a családommal, a barátaimmal és a kis kedvencemmel is.

1-6.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr7718260101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása