HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Szabó Izabella: Élmények a zalakarosi fürdőben

2024.02.11. 17:38 Péterfy

   Január 28-án ellátogattunk a szüleimmel a zalakarosi fürdő Vízipók-Csodapók gyermek élményvilág részlegébe. A két szintes kalandparkban függőhidak, csúszdák, vízi attrakciók, családi és gyermek szauna, só homokozó, hempergő játszóház, nagyobbaknak junior játszózóna található. A szülők, nagyszülők örömére tágas pihenőtereket alakítottak ki, így egy kényelmes nyugágyból figyelemmel kísérhetik a kicsik minden mozdulatát.

   Sokféle medence áll a látogatók rendelkezésére. Az én kedvencem az volt, amelyikbe egy zöld csúszda vezetett. Érzékelte, amikor elindultam, és a végén egy át órán láttam, mennyi idő alatt csúsztam le. Nekem 5,17 másodperc volt a rekordom. Az a medence is tetszett, amelyikben felváltva indult el a gomba, és vitt körbe az örvény. Miután mindegyikünket kiszívta a víz, beültünk a gyerekszaunába, aztán amíg anyáék gőzfürdőt vettek, kipróbáltuk a só homokozót. Este az egyik közeli szálloda éttermében vacsoráztunk, ahol nagy volt a választék. Minden étel előtt egy kis táblán fel voltak tüntetve az allergén összetevői, így nyugodt szívvel tudtunk választani. Én húslevest ettem szűzzel és párolt zöldséggel, desszertnek pedig gyümölcssalátát, amit én magam állíthattam össze.

   Nagyon jól éreztük magunkat, sok új élménnyel gazdagodtunk, minden korosztálynak ajánlom. Biztosan visszatérünk még mi is a családommal.

vizipok.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr3518323987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása