HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

"Mit jelent számomra a haza?" 4.a osztályosok írták...

2013.04.22. 20:08 Péterfy

Mit jelent számomra a haza?

Szeretek itt élni. Lehet, hogy nem olyan nagy a hazám, de számomra sokat ér.(Baranyai Lili)

A haza számomra a lakóhelyet, az otthont, és a földet jelenti, ahol élek. Van egy hely, ahol biztonságban vagyok.

( Radics Péter)

Azt jelenti, hogy ahol születtünk, maradjak ott, ha lehetőség van rá. Én szeretem a hazámat. Gyönyörű tájaink vannak a síkságtól a hegyvidékig. ( Hordós Kata)

Biztonságban érzem magam. Büszke vagyok magyar hazámra és édes otthonomra. (Horváth Cintia)

A hazám a lakóhelyem és a lelkem. Így hát védeni fogom a hazámat jóban-rosszban.

( Magyar Dávid)

Haza nélkül nincs életem. Szerintem a mi hazánk egy kincsesláda, amelyben sok felfedezni való van, akármilyen kicsi is. (Tiborcz Áron)

Számomra az otthont, azt a földet ahol élek, ahol védenek.Az anyanyelvet, amit meg kell tartanom és őriznem. Ahol biztonságban érzem magam. (Faragó Krisztián)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr925241906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása