HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Oros Alina: Ferdinánd és Rozi

2013.05.15. 21:50 Péterfy

Ferdinánd és Rozi

A Hevesi Sándor vers-és prózaíró pályázat I.kategória 1.helyezett írása

 

    Sziasztok! Ferdinánd vagyok. Emlékeztek rám? Tavaly már találkoztunk, amikor a hajóutamat meséltem el .  Egy újabb kalandomról írok nektek.                                                                                                                           

A hosszú, unalmas téli napok után elhatároztam, hogy kirándulni megyek. De hova? Éppen ezen töprengtem,  amikor  egy  plakátot láttam meg  szokásos egérvárosi sétám alkalmával. Azt hirdette, hogy a Sajtfalusi hegyekben megnyitott egy új szálloda.  A plakáton lévő gyönyörű környék annyira megtetszett, hogy azon nyomban lefoglaltam egy utat.

Mivel indulásig csak egy napom volt, nem késlekedhettem a csomagolással.  Bőröndömben helyett kapott  a túrabotom / ha hegymászáshoz lenne kedvem / , a fényképezőgépem,  az úszónadrágom / hátha fürdésre is lesz lehetőség/,  és persze a naplóm.

Korán reggel indult a Cincin  járat. Már az út is gyönyörű volt, izgatottan kapkodtam  a fejemet ,hogy mindent lássak. Hát még a szálloda és környéke! Alig vártam, hogy felfedezzem a vidéket! De  nem sokáig tartott az örömöm: ahogy álmélkodva  járkáltam, nem vettem észre az előttem tátongó gödröt és beleestem. Szerencsére  éppen arra sétált két turista egérke, és hívták a mentőket. A kórházi vizsgálat a  jobb hátsó láb törését állapította meg.  Három hét  pihenés! Hát ez szörnyű!  Pocsékba ment a nyaralásom!  Szomorúan hajtottam álomra egérfejemet.

Másnap reggel kedves hang ébresztett.  Gyönyörű egérnővérke hozta a reggelimet.  Kedvesen cincogta:  Rozi nővérnek hívnak, én fogom ápolni.  Ettől a perctől fogva már nem is volt annyira rossz  a nyaralás.  Rozival repültek a napok. A lábam is szépen gyógyult, így nagyokat sétálhattunk a kórház kertjében.  Egyre jobban tetszett nekem a kis egérnővér és úgy vettem észre , ő is szívesen van velem.   Összeszedtem minden bátorságomat, és meghívtam  egy  finom sajtvacsorára.          

Ekkor határoztam el, hogy feleségül veszem.  Gyógyulásom után az egérkórház apraja-nagyja eljött az esküvőnkre.  Nagyon boldogan,  nős egérkeként hagytam el a hegyeket. 

       Amikor egy  év múlva visszatértünk,  örömmel mutattuk be három kisegerünket:   Cilit, Fercsót, és a kis Rozikát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr135302283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása