HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Végre esett a hó!

2014.01.30. 22:19 Péterfy

Jó a hóesés

A hó azért jó, mert nagyon szép fehér. Igaz, hogy az állatok fáznak, de a gyerekek szánkóznak, hógolyóznak. Ám a felnőttek lapátolják a havat, lesózzák az utat, és nem örülnek neki.

Bányai Blanka 2.b

A hócsata

Az osztálytársaimmal az iskola udvarán hócsatáztunk.Először megépítettük a hóvárat, hogy legyen búvóhelyünk. Utána elkezdődött a csata. Egymást dobáltuk kézzel, lapáttal, csúszkával. Egyszer megdobtam a barátom lábát, aki emiatt hason lecsúszott a dombon. Amikor elfogyott a munícióm, visszafutottam a várba. Ott felkaptam annyi hógolyót, amennyit csak tudtam, utána támadtam. De túl sok volt az ellenség! Ezért elővettem a csúszkámat és lecsúsztam a dombom.Így sajnos vesztettünk, mert én voltam az utolsó, akit nem dobtak meg, mert bujkáltam.

Pulai Kristóf 3.a

hóesés_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr215790770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása