HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Zámbó Mihály Péter: Csalimese

2016.02.29. 20:49 Péterfy

Mikor még nagy szakállú kicsi apó voltam, kimentem az erdőre. Megláttam egy bálnát a fa tetején. Éppen hóvirágot ropogtatott. Arra repült egy egér és felkapta a bálnát. Repült, repült, aztán lerakta a templom tornyára. Belekapaszkodott a szakállamba, szétnyitottam és utánuk repültem. Együtt ugrottunk bele a tengerbe. A bálna rögtön megfulladt a vízben. Én az egérrel eleveztem egy falevélen. hirtelen felkapott egy teknős és visszavitt az erdőbe. Hiszed? Nem hiszed? Járj utána!

smile.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr278430596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása