HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Horváth Anna: Amikor én elsős voltam

2017.02.19. 21:02 Péterfy

Az új közösség nagy változás: a barátok, a tanítók mind mások. A jó pajtásra viszont szükség van.

Amikor beléptem az osztályba pici elsősként, nagyon izgultam. Leültem az egyik padba. Senkit sem ismertem. Elővettem a firka füzetemet és rajzoltam. Egyszer csak odaültettek mellém egy kislányt. Valahonnan már ismertem, de nem tudtam, hogy honnan. Elkezdtünk beszélgetni. Kiderült, hogy egy óvodába jártunk, csak másik csoportba. Ugyanazokat a dolgokat szerette, amit én, rajongott az állatokért, tudott egy csomó jó viccet. A legjobb barátnők lettünk.Együtt mentünk mindenhová, ebédlőbe, udvarra, osztályba. Ketten játszottunk mindent. Egymás mellett ültünk az ebédlőben, és padtársak is voltunk. Ha az egyikünk szomorú volt, a másik megvigasztalta.Sokat nevettünk, játszottunk.

Persze most már több barátom is van, de ő lesz mindig a legjobb. Ez a barátság megszakíthatatlan, hiszen öt éve tart.

bari.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9112273421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása