HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Bányai Blanka: Hogy telt a nyaram?

2018.09.18. 17:15 Péterfy

 maria.jpgMikor véget ért az iskola, megkönnyebbülten felsóhajtottam, hogy vége a tanévnek. Az első hetekben csak otthon maradtam egyedül, olvastam, vagy animéket néztem. Június végén mentem anya táborába segédkezni. A 3-4. osztályosoknak meg kellett tanulniuk egy részletet a Négyszögletű Kerek Erdőből. Miután pénteken előadták a darabot, a felnőttek csak dicsérni tudták őket. Hétközben elmentünk az új kilátóhoz a Csónakázó-tónál, és egy kalandparkba is sok mindent kipróbáltunk. Július 12-én ünnepeltük a születésnapom. Tavaly egy dominótortát kaptam, most pedig egy óriási Zala kockán fújtam el a gyertyákat. A következő hétfőn kezdődött Balatonmárián az ottalvós tábor. Nappal strandoltunk, éjszaka pedig éjfélig fent maradtunk. Legalábbis a többiek, mert én inkább korán kelő vagyok, mint éjszakai bagoly. Szerdán elmentünk  Badacsonyba. Hajóval mentünk, és nagy elszántsággal vágtunk neki a túrának, de a hegy felénél megálltunk, majd megbeszéltük,hogy azok, akik nem bírják tovább, lemehetnek vissza a Balaton- parthoz. Én is feladtam. Lent volt egy nagy vásárféle, ezért elmehettünk vásárolni.  Egyetlen dolgot vettem, egy hegyikristály követ. Leért már a második csapat is, és miután kifújták magukat, útra keltünk vissza a hajó felé. Ezután napi rutinunk volt a délelőtti és délutáni strandolás. Vasárnap anyáért és értem jött apa, majd elindultunk Kalocsára. Négy napig maradtunk, és emlékezetes pillanat volt, mikor elmentünk egy elegáns épületbe. Itt kóstolhattam bort először. Az épületben folyó program pedig egy ajánló volt zenés produkciókra, és ezekből az előadásokból kaptunk ízelítőt. Utána mentünk Budapestre. Ott öt napot voltunk. Sok minden csináltunk, de csak párra emlékszem. Egyik program egy Harry Potteres témájú szabadulószoba volt. Egy óránk volt kijutni, de csak fél órát vett igénybe, hogy megtaláljuk a kijáratot. A másik egy túra a Margit szigeten. Kedvencem volt a japán kert, és egy tér, ami tele volt rózsákkal. Budapest után végre hazamentünk, és így vége lett a két hetes kalandnak. De ez már nem nagyon érdekelt, örültem, hogy újra a saját ágyamba bújhatok. Augusztusban elmentünk Balatonfüredre, de csak azt csináltuk, mint minden évben: egész napos strandolás, grillpartik, vagy a Tagóra sétányon való sétálgatás esténként. Az utolsó nyári napokban kezdtem unatkozni. Egyre többször azt gondoltam, mégiscsak jó lehet az iskola, de szeptember első hete után rájöttem: Ez a legnagyobb tévedés a világon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr9314247753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása