HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Interjú Szabó Ildikó könyvtáros tanárnővel

2019.02.07. 22:00 Péterfy

Ebben az évben Dr. Nádorné Kopházi Annamária tanítónő nyugdíjba ment, és helyére érkezett az új könyvtáros, Szabó Ildikó tanárnő. Hogy jobban megismerjék a tanulók, meginterjúvoltuk.

 

Hol dolgozott a Péterfy iskola előtt?
Erdélyben kezdtem a tanítást, miután Magyarországra költöztem a családommal dolgoztam a Halis István Városi Könyvtárban és a Pacsai Általános Iskolában.

Miért éppen egy iskolai könyvtárban vállalt munkát? 
Magyar szakos tanárként arra törekedtem, hogy megszerettessem a gyerekekkel az olvasást, de úgy gondoltam, hogy könyvtáros tanárként is fog sikerülni.

 Mit gondol az olvasás fontosságáról?
 A fantáziánk, szókincsünk fejlődik általa, bővülnek az ismereteink. Én most is nagyon szeretek olvasni.

 Milyen a könyvtárban dolgozni?
Szeretek itt dolgozni. Mindig felfedezek új könyveket, bele is szoktam olvasni. Izgalmas, és tele van kihívásokkal, mivel fontos, hogy a megfelelő könyvet tudjam ajánlani.

Naponta hány gyerek fordul meg a könyvtárban?
Naponta több gyerek is megfordul itt. Ez egyrészt azért van, mivel a Halis István Városi Könyvtár állományából is kölcsönözhetnek nálunk a gyerekek.

 Milyen témájú könyveket szeret olvasni?
A történelmi témájú könyveket kedvelem. Sőt, van két kedvenc íróm is, Dos Santos, és Rick Riordan.

Mióta él Magyarországon?
2007-ben jöttem Magyarországra a családommal.

Mit szokott csinálni a szabadidejében?
Szeretek sportolni, családommal társasozni  és kirándulni. Olvasni is szoktam, természetesen.

Van/Volt háziállata?
Voltak kisállataink, viszont sajnos ők elpusztultak, ezért jelenleg nincs.

 Mi a kedvenc étele?
Kifejezetten kedvencem nincsen, viszont szeretem a hagyományos ételeket, amelyeket gyermekkoromban megszoktam. Bár nyitott vagyok az új ízekre is.

Köszönjük szépen Ildikó néni a válaszokat! További sikeres munkát kívánunk az iskolánkban!

 Bányai Blanka és Nagy Zsombor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr5614614236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása