HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nagy Zsombor: Nyári terveim

2019.05.28. 14:33 Péterfy

   Már nagyon várom a nyarat, hiszen ez a kedvenc évszakom. Mindig arra gondolok, hogy hamarosan itt a vége az iskolának és mehetek ki a Balatonra.

   Egy kicsit aggódtam a balatoni macskám, Winston miatt, hiszen legalább háromszor voltunk kint a villánál, és egyszer sem jött elő. Reméltem, hogy nyárra azért előkerül, hiszen nélküle teljesen más lenne a vakáció. De nemrég voltunk kint, és akkor megjelent hosszú idő után. Valószínűleg valaki bezárhatta valahova, hiszen akkor már rég előjött volna. (Illetve egyszer véletlenül mi is bezártuk a fedett teraszra…) Még azért is várom nagyon a nyarat, mivel nemrég születésnapomra kaptam egy új telefont. Ennek azért van köze a nyaramhoz, mert a megállóban szeretném levideózni az ott elhaladó vonatokat. Egyszer, miközben az interneten böngésztem, láttam egy olyan hírt, hogy letérkövezik a strandot Balatonmáriafürdő- alsón, ahol mindig is szoktunk fürdeni, nagyon kíváncsi vagyok rá. Még van egy nagyszabású tervem, sok videót néztem a kerti LEGO-vasutakról. A készletemből én is szeretnék építeni a Balatonon egyet. Persze az semmiképp sem lesz olyan nagy, mint amilyeneket a videókban láttam. Nyáron lesz még a Múzeumok éjszakája és a Levendulafesztivál, mindkettőre a szüleimmel megyünk el. Augusztusban utazunk Bulgáriába. Idén másik szállodában leszünk, és a mamáék sem fognak jönni. De attól még ugyanúgy várom, mint tavaly!

   Úgy gondolom, hogy mások is pont ennyire várják a nyarat, mint én!

2_1.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr6814866082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása