HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tökfesztiválon jártunk 1.

2019.10.09. 07:52 Péterfy

tok8.jpg

Szeptember 28-án az Őrségi Tökfesztiválon voltunk.

Az alsó parkolóban volt a gyülekező. Majdnem két órás volt az út. Amikor odaértünk, megreggeliztünk. Utána körbenéztünk és vásárolhattunk. Majd elmentünk a vadlovak és bölények legelőjéhez. A túra egy km-es volt. Három vadlovat és rengeteg bölényt láttunk Mutattak egy bölénykoponyát is. Visszaértünk és ebédeltünk. Aztán egy bácsi megmutatta a régi házakat. Ezután vásárolhattunk. Én vettem tökmagolajat, habcsókot, egy kis dísztököt, noteszt, zsákbamacskát.

Hazafelé nagyon jókat nevettünk Zorával. Nagyon jó volt ez a nap!

Tóth Réka Anikó 4.b

Szeptember 28-án Tökfesztiválon voltam. Egy egész busznyi gyerek mehetett az iskolából.

Amikor megérkeztünk, elmentünk vécére. Utána bementünk a vásártérre. Apának vettem egy kicsi dísztököt, ahogy a tesómnak is. Anyának noteszt és mézeskalácsot vettem.

Hazafelé Rékával végignevettük az utat. Nagyon jó volt ez a nap!

Skoda Zora 4.b

tok.jpg

Szeptember 28-án Tökfesztiválon voltam. 40 gyerek volt velem együtt az iskolából.

Az út másfél órás volt. Amikor odaértünk megnéztük a vásárt, sok érdekes dolog volt ott. Utána egy km-es túrát tettünk. Láttunk vadlovakat és bölényeket. A túravezető érdekességeket mondott az állatokról. Utána egy bivalykoponyát mutatott. Ezután tárlatvezetés volt, mutattak régi házakat, az egyiket csak odavitték, nem ott állt. Ebéd volt utána. Láttunk egy terráriumot műállatokkal. Megnéztem a Pajtaszínházat, és az egész családnak vásároltam. Volt ott három bölény, amit simizni lehetett.

Hazafelé 5 percre még Szlovéniában is voltunk. Nagyon jó volt a kirándulás.

Márton Zalán 4.b

tok2.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8715211674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása