HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Nagy Zsombor: Így telt az őszi szünetem

2020.11.09. 14:26 Péterfy

   Az iskolakezdés után sok tanuló már valószínűleg egyből az őszi szünetre gondol. Szerencsére nem kellett rá sokat várnunk, csak másfél hónapot. Ez a szünet tökéletes arra, hogy az iskolakezdés utáni fáradalmakat kipihenjük, vagy esetleg egy többnapos kirándulást tervezzünk.

   Egyik kedvenc évszakom az ősz. Szerintem nagyon jó hangulata van, sárgulnak a falevelek, egyre gyakrabban esik az eső, de azért annyira nincs hideg, hogy ne tudjuk tervezni egy kirándulást, például az erdőbe. Most már sajnos túl vagyunk az őszi szüneten, de legalább elmondhatom, hogy jól telt ez az egy hétnél kicsit hosszabb pihenő. Sokat pihentem otthon voltunk a szabadban. A szünetben szerettem volna elmenni egyszer Budapestre is, ez szerencsére sikerült. A halloweeni bulinkat csak ezen a hétvégén fogjuk megtartani, szóval ezt egyelőre izgatottan várom. Az őszi szünetben volt Mindenszentek is, ezért elmentünk a temetőbe. Két darab tököt is fargtunk, amik szerintem egész jól sikerültek. Többször voltam kint a Balatonon is. Hamarosan a névnapom is itt van. Lényegében ez a szünet is nagyon gyorsan eltelt, mint akármelyik másik, de az biztos, hogy nagyon jó volt. 

   Ismét csak másfél hónapot kell várnunk, és itt egy újabb szünet, a téli. Remélem, hogy az is pont ilyen jól fog sikerülni!

Nagy Zsombor

fb_img_1604949450290.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr1716279370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2020.11.09. 20:52:58

Szuper írás lett. A szüneted ezek szerint jól telt. Én is imádom az őszt. Kissé szomorkás, de szép. Ilyenkor szokta hallgatni a lassabb hangvételű dalokat, Vivaldi Négy évszakból az Ősz tételt szeretem nagyon. Jó az ősz, főleg fotósoknak, szép színeket lehet fotózni. Sajnos idén nem volt lehetőségem elutazni színeket fotózni, de itt a környékünkön sikerült valamelyest. Remélem te is sokat fotóztál.
süti beállítások módosítása