HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Márton Zalán: Interjú Polgár Sándor testnevelő tanár úrral

2020.10.19. 19:33 Péterfy

  unnamed.jpg Iskolánk újságíró szakkörén azt a feladatot kaptam, hogy interjút készítsek intézményünk új testnevelő szakos tanárával, Polgár Sándor tanár úrral.

Mióta tanít úszást?

Nagykanizsán 2001 októberétől, de március 16-án bezárták az uszodát, így kerültem az iskolátokba.

Mit sportolt gyerekkorában?

Először birkóztam, majd úsztam, később öttusa (lovaglás, vívás, lövészet, futás, úszás), voltam a Maratonon (legjobb idő: 2 óra 42 perc), a Triatlonon és a Felnőtt Magyar Bajnokságon is (legjobb elért eredmény: 6. hely).

Hogy érzi magát iskolánkban?

Köszönöm, nagyon jól. Itt láthatom a gyerekek arcát, az uszodában mindenkin szemüveg van. :)

Mivel tölti a szabadidejét?

Hobbi szinten sportolok: heti 2 úszás, 1 kerékpározás, 2 erősítés.

Mi a kedvenc étele?

Rántott csirkecomb.

 

Köszönöm szépen Sanyi bácsi a rám fordított időt, további jó tanítást kívánok!

                                                                                                                              Márton Zalán

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr6916246250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása