HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Márton Zalán: A nyári élményeim

2021.09.13. 12:29 Péterfy

   Az alábbiakban a nyári élményeimről fogok írni. Bár a nyár felét a mamánál töltöttem, azért így is sok helyre eljutottam. 

   A nagyimnál sokat bicikliztem, de sajnos történt, hogy kilyukadt a hátsó gumim. Úgy volt, hogy a biciklimmel ráhajtottam egy labdára és elpattantam, a földre estem, a gumi meg leeresztett. Egy hetet eltöltöttem egy sporttáborban is Zalaszabaron, ahol szintén sokat kerékpároztam. Volt egy kisebb felújítás is nálunk, a teraszon kicseréltük a burkolatot, a falakat is lefestettük. Horvátországba is elutaztunk a családdal, 5 napra a tengerpartra. Sokat fürödtem, egyik nap hajózni is elmentünk. 

   Nekem eddig ez a nyaram volt a legjobb. Nektek hogy telt a nyári szünet?unnamed.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8716687576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása