HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Réka Anikó: Így telt a téli szünetem

2023.01.14. 14:19 Péterfy

   Az idei téli szünetem is nagyon jó volt. Tetszett benne, hogy hosszabb volt, az viszont nem, hogy anyukámnak dolgoznia kellett, ezért alig volt velünk.

   A szünet nagy részét otthon töltöttem. 22-én és 23-án sütit sütöttünk, majd találkoztam az egyik barátnőmmel az Erzsébet téren, ahol sétáltunk és forró csokit ittunk. 24-én este, vacsora után kipakoltuk az ajándékokat a fa alá, és úgy vártuk a szüleinket. Másnap elmentünk a mamámhoz. 26-án megköszöntöttük apukámat és a bátyámat névnapjuk alkalmából. A két ünnep között elmentünk a tesóimmal a városba vásárolni. 3-án délután sétáltunk egyet, este pedig zenét hallgattunk és társasoztunk, mert a családdal mi mindig így búcsúzunk el az óévtől. Éjfélkor koccintottunk, meghallgattuk a Himnuszt, és fél órára kimentünk az udvarra tűzijátékot nézni. Újév első napján csak pihentünk, 2-án pedig elmentünk a temetőbe. 3-án kimentünk a Csónakázó-tóhoz, és körbesétáltuk. 7.-én nálunk aludt a barátnőm, és akkor már az iskolára készültünk.
   Én nagyon jól éreztem magam, de azért azt is vártam, hogy találkozhassak az osztálytársaimmal. Nektek hogy telt a szünetetek?

thinkstockphotos-881621814-e1545489453678.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr8818026066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása