HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Szabó Izabella: Az én húsvéti szünetem

2023.04.16. 18:53 Péterfy

    Az idei húsvétot otthon és a nagymamámnál töltöttem.

   Tavaszi szünet elején már elkezdtünk készülni az ünnepre. Mintás fóliával és színes festékkel díszítettük a tojásokat. Egy vázába barka ágakat tettünk, azután díszeket akasztottunk rá. Elérkezett húsvétvasárnap reggele. Korán keltünk, hogy kiérjünk a nagyszüleimhez reggelire. Mire odaértünk, már a nyuszi is járt ott. Kaptam görkorcsolyát, a kishúgom pedig egy rollert. Miután megreggeliztünk, meglátogattuk a másik nagymamámat is. Ott ebédeltünk, és az unokatestvéremék vacsorára jöttek. Hétfőn családi kirándulásra mentünk a Veszprémi Állatkertbe. Szerencsére nem esett az eső, ezért még fagyizni is tudtunk. Rengeteg állatot láttunk, nekem a zsiráfok tetszettek a legjobban. A nőstény oroszlánok nagyon méltóságteljesek voltak. Odafelé még őzeket és szarvasokat is láttunk. Már többször is jártam az állatkertben, de még mindig nagyon érdekes volt számomra.

   A szünet mozgalmasan telt a családom körében, és gyorsan elment. Ti jártatok valamerre ebben a néhány napban?

   

received_1219785548681433.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr4518103872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása