HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Csilla Emese: Tudásbajnokság tanulmányi verseny

2023.04.25. 13:47 Péterfy

   Első osztályos korom óta rendszeresen részt veszek a Tudásbajnokság anyanyelvi tanulmányi versenyen.
   A legelső alkalommal is megyei első helyezést értem el, akkor mehettem el először Szegedre. Tetszett maga az utazás és a verseny is. Második és és harmadik osztályban sajnos nem értem el kiemelkedő helyezést, de negyedik osztályban, amikor a pandémia miatt az országos döntő is levelezős volt, minden fordulójában első lettem. Az idei tanévben is neveztem, és a pontszámaim alapján eljutottam Zalaegerszegre, ahol a megyei írásbeli verseny zajlott. Az első feladatban el kellett olvasnunk egy részletet egy meséből, a további feladatok ehhez kapcsolódtak. A feladatsort könnyűnek éreztem. 
   Nagyon örültem, amikor kiderült, hogy első lettem a megmérettetésen, így újra elutazhatok Szegedre. Ez alkalommal az egész családom jön, ez lesz a tavaszi kirándulásunk.

oip.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2918110324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása