HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Csilla Emese: Így telt a téli szünetem

2024.01.16. 21:12 Péterfy

   Mikor elkezdődött a szünet, az első dolgom az volt, hogy a szobámat karácsonyi díszekbe öltöztessem. Nagy részét magam készítettem, ami sok időbe telt ugyan, de én szívesen csinálom. Így az ünnep előtt csak egyszer voltam a városban a nővéremmel, amikor beszereztünk még pár apróságot az ajándékokhoz.
   A családommal 24-én délután szoktuk feldíszíteni a fát, este pedig vacsora után jöhet az ajándékosztás. Kaptam ledes fényfüzért, kézműveskedéshez alapanyagokat, NASA-s világítós plédet, kozmetikumokat és közös ajándékként társasjátékokat. Az ünnepek pihenéssel, játékkal, sétával teltek. Karácsony után a nővéremmel és egy barátnőnkkel bementünk a városba körülnézni. Nagyon jól éreztük magunkat, még piknikeztünk is egyet, mert kellemes volt az idő, egyáltalán nem télies jellegű. A szilvesztert otthon töltöttük a családdal, a már hagyománnyá vált társasjátékozással. Éjfélkor pezsgőztünk, és egy óra körül a szüleink lepihentek, mi még beszélgettünk hajnali négy óráig. Az új évet pihenéssel indítottuk, kiélveztük, hogy csak 8-án kell iskolába menni. Pénteken nálunk aludt a nővérem barátnője, miután hazament, a hétvége már tanulással telt.
   Én nagyon élveztem a szünetet, remélem nektek is jól telt! Kipihenve folytathatjuk a tanulást a következő szünetig.

snow-man-x-christmas-celebrates-holiday-188199.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr3218304587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása