HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tóth Réka Anikó: Utolsó farsangom az általános iskolában

2024.02.04. 19:01 Péterfy

    Mivel idén volt az utolsó farsangom, maximálisan ki akartam élvezni. Sokat tervezgettem, de azzal nem számoltam, hogy máshogyan is alakulhatnak a dolgok.
    A keringő miatt négyre kellett odaérni, hogy át is tudjunk öltözni. Mi nyitottuk a bált, majd a húgomék következtek a sakkos táncukkal. Miután megnéztem, gyorsan elmentem átöltözni, hogy legyen időnk még egyszer elpróbálni a sütiszörnyes táncot, de erre sajnos nem került sor. A tánc eleje nagyon jól ment, viszont a befejezést gyengének éreztem a részünkről. A műsor után a legjobb barátnőm hazament, így majdnem végig a büfében ültem anyukám mellett. Időnként elmentünk a húgommal körbenézni a táncparketten, de nem maradtunk ott túl sokáig. Az eredményhirdetést mindenki izgatottan hallgatta, hátha nyernek valamit. Mi is nyertünk, a keringőért tortát, a külön előadásért pedig egy-egy tábla csokit és tombolaszelvényt. Lehetett limbózni, volt bálkirálynő és bálkirály választás, szabad tánc és tombola. Utóbbin voltak, akik két tortát is nyertek, és többen nagyon sok apróbb nyereményt is hazavihettek. Mi csupán egy doboz csokit nyertünk, de már ennek is örültünk, hiszen nem vagyunk túl szerencsések. A buli végén válogattunk a büfében maradt dolgokból, majd fáradtan indultunk haza.
    Jó volt az idei farsang is. Kár, hogy jövőre már nem lehetek itt, szeretem a farsangi mulatságokat, még a járvány idején is, amikor csak osztályszinten lehetett tartani. Köszönjük szépen a DÖK-nek a szervezést!

received_396414906253761.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr7318318725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása