HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Tűzcsiholás a múzeumban

2013.11.16. 19:37 Péterfy

Tűzcsiholás a múzeumban

Az őszi szünet egyik délelőttjét apukámmal a múzeumban töltöttem. Ő ott restaurátor.

Először megnéztem, hogy min dolgozik mostanában. Tűzcsiholó vasakat mutatott. Nagyon érdekesek voltak. Többféle alakúak voltak. Volt lyukas vízcsepp formájú, szögletes és olyan, aminek visszakunkorodtak a végei. Volt hozzájuk barna kovakő is. Az interneten megnéztük, hogy kell szikrát pattintani a tűzcsiholóval. Ki is próbáltuk. A vasat megfogtuk a mutató ujjunkkal, és ütögettük vele a kovakő élét. Tüzet nem sikerült gyújtani, csak szikrát pattintani. Apának jobban ment, mint nekem. Én csak füstszagot tudtam csinálni. Jó volt kipróbálni a tűzcsiholást. Máskor is elmegyek apával a múzeumba.

Pulai Kristóf 3.a

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr605633493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása