HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Édesanyám, virágosat álmodtam...

2013.05.05. 20:47 Péterfy

Az én anyukám nagyon kedves, aranyos. Nagyon szép kék a szeme. Sajnos minden nap 6 órakor ér haza a munkából. Általában babázni szokott velem, olyanokat mond nekem, amit a kicsiknek szoktak, ezért én rászólok. Általában mindent megenged. A német háziban viszont szigorú, ha valamit rosszul írok, elmondatja velem az egész igeragozást! A házimunkába is besegít a mamának. Ha nyaralni megyünk az nagyon jó, mert akkor nem babázik velem. Azt szeretem benne, hogy sok mindent megenged és nagyon kedves.( L.K. 4.b)

 

Én nagyon szeretem az anyukámat, bár néha szigorú. Közepes termetű, vörös a haja, és nem túl erős. Azért is szeretem, mert amit kérek, azt néha megveszi. Az én szememben egy királynő, ő a ház úrnője. Szereti az állatokat és a gyerekeket. Szeret kirándulni, utazni. A csarnokban dolgozik, de sokszor otthon van velem. Az nagyon jó, hogyha kérek valami ennivalót, akkor elkészíti perceken belül. Nagyon szeret engem, és én is őt. (B.M. 4.a)

 

Az én anyukám haja rövid, fekete, termete magas. Jószívű, kedves és okos. A DM-ben dolgozik, ott ő eladó. Szeret dolgozni, kirándulni, utazni. Velem néha szigorú, néha engedékeny. Nem szokott kiabálni, csak ha valami nagyon rosszat csinálok. Otthon főzni szokott. Én azt szeretem benne, hogy segítőkész. Azt a ruhát, ami nekem kicsi, odaajándékozza a beteg gyerekeknek, ezért segítőkész. ( B.M. 4.a)

 

Én nagyon szeretem az anyukámat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr515282629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása