HTML

Péterfyrkák

Friss topikok

Címkék

Horváth Anna: Farsang

2019.02.17. 21:00 Péterfy

farsangi_kep.jpg Február 8-án rendezte meg a Péterfy Sándor Általános Iskola a felsős farsangot. Az osztályom produkciójára való felkészülésről és a farsangi élményeimről mesélek a kedves olvasóknak.

 Két-három héttel a buli előtt kezdtünk el ötletelni az előadásunk témájához. A fiúk mindenféle őrültségekkel hozakodtak elő, amiket mi természetesen nem tartottunk jó ötletnek. Végül úgy döntöttünk, hogy egy X-faktor utánzást fogunk eljátszani egy táncos előadás kíséretével. Az első próbákon főleg a táncosok gyakoroltak, hogy betanulják a mozdulatokat. Később a zsűrivel csatlakoztunk hozzájuk. Én a műsorvezető szerepet kaptam, csak pár mondatból állt a szövegem, amit én állítottam össze. Minden gyakorlás jó hangulatban telt, de mindig ügyeltünk arra, hogy sose menjen át bohóckodásba. Az utolsó próbákon már minden gördülékenyen zajlott. A buli délutánján három társammal együtt részt vettünk egy természettudományi csapatversenyen. Miután visszaértünk még volt egy kis időm elkészülni. Mikor lepakoltam a holmimat a ruhatárban, indultam is az aulába, ahol már kezdődött a bál. A parti elején felvonultak a jelmezesek, őket a produkciók követték. A mi előadásunk 2. lett, fantasztikusan adtuk elő. Az este többi részében táncoltunk, énekeltünk, meglátogattuk a büfét és jól szórakoztunk. Nem sokkal a vége előtt kisorsolták a tombolákat. Sajnos idén sem nyertem, de majd jövőre sikerül.

 Fáradtan mentem haza, viszont egy újabb élménnyel gazdagodtam.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://peterfyrkak.blog.hu/api/trackback/id/tr3214633028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása